1לוגו-פרוג-אונליין-טורקיז

מסלול

+COPY

יותר דיגיטל, יותר אסטרטגיה, יותר קריאייטיב!

עד לא מזמן עיקר הביקוש לקופירייטרים היה לכתיבת מודעות לעיתונים ולשלטי חוצות.
כיום, עם ההתפתחות המהירה של עולם הדיגיטל, נוצר מחסור נרחב באנשי קריאייטיב ותוכן
שיודעים בנוסף גם להכין אסטרטגיות פרסום נכונות לרשתות חברתיות,
לכתוב באנרים ודפי נחיתה מהודקים, ולעשות מיקרו קופי מדליק לאתרים.

יחד עם זאת, גם הרמה עלתה.

מאנשי ונשות קופי נדרש כיום להבין את כל תהליך הפרסום מא' עד ת',
להכין אסטרטגיה, לפצח את המסר השיווקי ולכתוב תוכן לכל המדיות.

אז מה עשינו?
תכננו מחדש את קורס פרסום ויצרנו עבורכם תכנית עדכנית ומתקדמת
שתוציא אתכם עם הכלים הכי מבוקשים כיום בתעשייה, ותיתן לכם את הדרך המהירה ביותר להצלחה!

למי מיועד הקורס?
מה לומדים בקורס?
הפרוגיסטים מרוויחים!
שאלות יש?
עבודות בוגרים
מה אומרים עלינו
מבין בוגרינו
ההצלחות שלנו
יצירת קשר

למי הקורס מיועד?
• אנשים שאוהבים ויודעים לכתוב ומכירים היטב את השפה העברית.
• יצירתיים ופותרי בעיות מטבעם, שנהנים לפצח אתגר מחשבתי על הבוקר.
מומלץ מאד לבעלי זיקה לעולם הפרסום, מתחומי העיצוב, הדיגיטל והשיווק.

דרישות ידע מוקדם:
• ניסיון סביר בסביבת מחשבים ואינטרנט

עם מה תצאו בסוף הקורס:
• תפתחו עסק עצמאי ותעשו פלנינג וקריאייטיב לעסקים ועמותות מכל הגדלים.
• תשתלבו כקופירייטרים במשרדי פרסום מובילים.
• תתנו שירותי קריאייטיב כפרילנס לעסקים גדולים ומשרדי פרסום.

מה לומדים בתכל'ס?

יחידה א': פלנינג

  • מושגי יסוד ומבוא כללי לתחום
  • מבנה ותהליכי עבודה במשרד פרסום
  • ניתוח ומחקר (אנליזה)
  • מיפוי קהלי יעד ואפיון פרסונות
  • מודל S.W.O.T ומציאת בידול
  • כתיבת בריף ועבודה לפיו

פרויקט יחידה א'

פרזנטציה הכוללת מחקר ואפיון לקוח ומוצר, עם ניתוח קהלי יעד, S.W.O.T ושורת בריף מרימה להנחתה.

יחידה ב': קופירייטינג

  • רעיונאות וחשיבה יצירתית
  • שמות וסלוגנים למיתוג
  • מודלים לבחינה וסינון רעיונות
  • טכניקות כתיבה
  • כתיבה ארוכה
  • כותרות מנצחות
  • סוגי טקסט וסאב טקסט
  • מיקרו קופי

פרויקט יחידה ב'

הצגת קמפיין יצירתי לשינוי חברתי בנושא שייבחר
(נדרש להשתמש בשירותי עיצוב מקצועיים כחלק מדרישות הקורס).

יחידה ג': מדיה

  • סקירת מדיות הפרסום בפרינט (עיתונות, שלטי חוצות, אוטובוסים ועוד)
    ובדיגיטל (סושיאל, אתרי חדשות, גוגל ועוד)
  • היכרות עם עולם הפרסום ברשתות החברתיות
  • פרסום מכירתי (HARD SALE)
  • פרסום גרילה
  • שיווק ישיר ו-BTL
  • עבודה מול מעצב

פרויקט גמר יחידה ג'

הצגת פרויקט 360 מקיף במצגת הכוללת מחקר, אסטרטגיה, בריף, קמפיינים בפריסת מדיה רחבה הכוללת פרינט ודיגיטל במקביל (נדרש להשתמש בשירותי עיצוב מקצועיים כחלק מדרישות הקורס).

הפרוגיסטים נהנים מיתרונות
שאין בשום מקום אחר

משלבים

שיעורי אונליין חדשניים
במתכונת יחודית
וסיורים לימודיים
בקורסים נבחרים!

מתקדמים

למנוי פרימיום חינם
באתר פרוג
המקנה מקפצה עסקית
ופרסומת לכל תלמיד!

מתייעצים

בפורום כיתתי סגור
עם המרצים וחברי הקבוצה
גם הרבה אחרי
סיום הלימודים!

צופים

בהקלטת השיעורים
כדי לחזק את החומר הנלמד
עד שמרגישים בטוח
עם הידע הנרכש.

מתרגלים

את החומר עם מתרגל/ת
זמינ/ה לכל השאלות
או התקלות שצצות במהלך
הכנת ש.ב. והפרויקטים שבקורס.​

מרוויחים

הכוונה במציאת
משרות משתלמות ובלעדיות
עם מחלקת
ההשמה של פרוג.

מתרגלים

את החומר עם מתרגל/ת
זמינ/ה לכל השאלות
או התקלות שצצות במהלך
הכנת ש.ב. והפרויקטים שבקורס.

מרוויחים

הכוונה במציאת
משרות משתלמות ובלעדיות
עם מחלקת
ההשמה של פרוג.

שאלות שהרבה שואלים

אם אתה איש יצרתי אוהב את תחום הפרסום, נהנה לבחון מודעות פרסום, מתלהב מקריאייטיב נכון או מקופי מוצלח, מקומך איתנו.
בוא להפוך את הכישרון למקצוע, ולעבוד בתחום בו אתה אוהב.
בא להגשים חלומות לאחרים.

הגרפיקאי הוא מעצב בפועל את הרעיון של הפרסומאי,
הפרסומאי הוא זה שמחליט על פי מחקר ונתונים באיזו אסטרטגיה יפורסם המוצר,
איך לפנות לאנשים, מה יהיה כתוב ומה הוויז'ואל המתאים.
הגרפיקאי מבצע את הגרפיקה הוויזואלית בלבד על פי דרישת הפרסומאי,
אין לו ידע מקצועי כיצד לאפיין ולנתח נכון את המותג ו/או המוצר, קהלי היעד, לבנות אסטרטגית פרסום, לכתוב קופי וכו'

בתחום זה ניתן לעבוד לא רק כשכיר בחברות פרסום
אלא גם בחברות גדולות אחרות במשק המעסיקים בתוך הבית אסטרטג פרסום
או בבתי סטודיו לעיצוב בינוניים הרוצים לספק גם שירות זה.
חברות אלו מחפשים את הכישרונות הטובים.
היתרון בתחום זה שניתן להיכנס לתחום ע"י בניית תיקי עבודה בביצוע עבודה לסביבה הקרובה שלכם בעבודות שונות ויצירתיות
או לייצר קמפיינים משני עולם וכו' כדי להעשיר את תיקי העבודות שלכם,
כך יוכלו להתרשם ממכם. 

הקורס מקיף את תהליך בניית הקמפיין,
ומשכך הוא בנוי בצורה תהליכית דומה למתרחש במשרדי הפרסום ובכל עבודה מקצועית.
הקורס מחולק ל 3 יחידות מרכזיות, כאשר כל יחידה מעביר מרצה שזהו מומחיותו בתחום.

בוודאי!
אנחנו מייעצים ומכוונים את התלמידים בתהליך הגשת הבקשות
למרכזי מפתח, עמותת שי"ח, ביטוח לאומי ועוד,
אך הגשת הבקשות עצמן בפועל הינה באחריות התלמידים.

ישנם קורסים פרונטליים – בהם כל השיעורים הם מפגשים בפועל במכללה.
ישנם קורסים משולבים – בהם חלק מהשיעורים הם פרונטליים וחלקם אונליין.
וישנם קורסים אונליין – בהם כל השיעורים מתבצעים במערכת האונליין המתקדמת, עם תמיכה מרחוק בהגשת שיעורי הבית והפרויקטים השונים.
גללו לראש הדף ותוכלו לראות איך נמסרים השיעורים בקורס זה.

בהחלט יש מבחנים ופרויקטים להגשה בסוף כל יחידה,
הם מהווים חלק בלתי נפרד מחישוב הציון הסופי וקבלת התעודה.

דמיינו מה מרגיש מרצה שמדבר לריבועים שחורים…
הפעלת מצלמות הינה חובה במהלך כל השיעורים, וכיבויה באמצע שיעור נחשב כחיסור.

שיעורי האונליין מוקלטים ועולים לפורום הכיתה למחרת השיעור,
  כך ניתן לצפות בהם שוב או להשלים פערים במקרה חיסור.
שיעורים פרונטליים ניתן להשלים ולהשתתף בהם במחזור הבא של אותו קורס,
  גם אם סתם בא לכם להיזכר בכמה כלים חשובים או לרענן את הראש לאחר תקופה.

בנושאים כספיים – מירי: miri@prog.co.il
בנושאים טכניים – מזכירות: office@prog.co.il
בנושאי פדגוגיה, תכני הקורס או מרצה – דבי: debi@prog.co.il
בנושאי פרישות, החזרים והשמה – ראש מנהל סטודנטים: itzhak@prog.co.il
בנושאים הלימודיים בקורס – המרצים ימסרו את כתובת המייל שלהם בתחילת כל שיעור.

לפחות 80% נוכחות
ו-100% הגשות פרויקטים ושיעורי בית.

מה אומרים עלינו

במסך הבא תוכלו לגלול ולצפות בתגובות שקיבלנו ולא רק מהבוגרים שלנו...

!Scroll and read

מבין בוגרינו

Asset-25

פנחס אברהמי

סטודיו Avrahamy למיתוג ובניית אתרים

לרר פרופיל

שלמה לרר

בעל סטודיו 'שלמה לרר'

אריה גרשביין (1)

אריה גרשביין

בוגר ומרצה בבית פרוג

יוכבד שכטר וידאו

יוכבד שכטר

יוצרת ועורכת וידאו

איתמר נתן לוגו

איתמר נתן

אמן וטיפורגף

לוגו בועז שרון

בועז שרון

בוגר ומרצה בבית פרוג

לוגו חיים בניסטי

חיים בניסטי

בוגר ומרצה בבית פרוג

תעשיית ההצלחות של פרוג

רוצה
לדבר
על זה?

נשמח לענות על כל שאלה!